Podpowiadamy jak krok po kroku zorganizować wartościowe spotkanie.
Ustal temat z prowadzącym. Temat musi być wartościowy dla słuchaczy - po wyjściu ze spotkania muszą czuć, że nie zmarnowali czasu. Wzbogaceni o nową wiedzę lub doświadczenie chętnie wezmą udział w kolejnych spotkaniach. Warto pamiętać, że reklama firmy/produktu jest wartościowa tylko wtedy, gdy inspiruje uczestników do działania i wdrażania nowych pomysłów.
Zorganizuj miejsce spotkania, zarezerwuj termin, oraz zadbaj o szeczgóły takie jak odpowiednia ilość miejsc, sprzęt (np. rzutnik, mikrofon), klimatyzacja, itp.
Aby ułatwić szukanie odpowiedniego miejsca stworzyliśmy listę lokali, z niezbędnymi informacjami do zorganizowania eventu.
Jeśli masz już tytuł, bio i streszczenie wydarzenia, czas na:
a) rejestrację uczestników - najlepiej w narzędziu, które automatycznie wesprze szerzenie informacji o tym np. Facebook, Meetup, Evenea
b) promocję wydarzenia np. na itkrk.pl
c) dotarcie do zainteresowanych z informacją o rejestracji np. Linkedin, Twitter
Dzień przed wydarzeniem przypomnij o nim uczestnikom i poproś ich o potwierdzenie uczestnictwa
Przyjdź wcześniej i przygotuj salę, sprawdź mikrofon i rzutnik
Otwórz spotkanie - powiedz po co się spotkaliście (np. nauka i wymiana doświadczeń)
Wprowadź widownię w temat i przedstaw prezentera
Dbaj o timebox aby spotkanie bardzo się nie przedłużyło
Pozwól uczestnikom zadać kilka pytań, jeśli nie było takiej możliwości w trakcie prezentacji
Na koniec podziękuj prowadzącemu i zachęć uczestników do rozmów kuluarowych
W trakcie spotkania możesz wrzucić zdjęcie na Fanpage'a i Twittera, oznacz prowadzących.
Po wydarzeniu roześlij materiały od prelegenta (jeśli je udostępni) oraz ankietę w celu zebrania uwag i pomysłów na następne spotkania.